pondělí 19. května 2008

Babinec

Ahoj lidičky, moc se kaju, že jsem tak dlouho nepřizpíval, ale bylo to způsobené nervozitou, strachem a taky nedostatkem času. Ale teď je času ještě míň a nervozity ještě víc. Začněmě nějakou novinkou. Tak třeba: přišel mi druhý dopis. Moje rodinka žije asi 30 kiláků od Minneapolis na takovém pěkném předměstí s městečkem jménem Wyoming. Školu budu mít asi 10 km od domu (což je na americké poměry poměrně kusek). Budu mít tři sestřičky Erin(16), Shannon (13), Caitlyn (11) takže to bude pěkný babinec. Rodinka navíc chová dva psy, tři kočky a jednoho koně. Google Earth mi řekl že 620 m daleko je dolfové hřiště (že bych se tu zpropadenou hru konečně naučil :D). Okolí vypadá nádherně a z jednoho emailu (ted cekam na dalsi a nejak jim to trvá) se ukazuje že i Tammy, moje host mother, je velice príma paní. Takže mě začíná popadat cestovní horečka, ale taky panika. Panečku vizum, letenku, kufr, sehnat kacky na laptop a fotak, kurna jak se to vsechno stihne, musím si užít lidí které tu nechám (všechny ale fakt nestíhám tak musím vybírat) a času je čím dál tím mín. Ale jsou tu lidi, kteří mi budou fakt moc a moc chybet, je zajímavé že to jsou většinou holky :D ale ne myslím to tak jako, že kamarádky (i když kdo ví že? :D). Musím se trochu vzdělat na poli fotografie, abych vám mohl alepson částečně zpřostředkovat to co tamuvidím já.

1 komentář:

Site Ekle řekl(a)...

Hello! Dear Admin;
I now have my own super number-1 toplist adress! Internatıonall Super Toplist name is http://supertoplist.pro.tc
If you'd like to visit we beta pro. homepage, just click on the following link:SUPERTOPLİST

http://supertoplist.pro.tc

Super Internatıonall Number-One Toplist Site You Are Submit FREE

Just use the following link to register your own domain:

http://supertoplist.pro.tc



Soon I will have my own e-mail address which will be "admin@toplist.com",info@supertoplist.pro.tc

With best Life is Life


Super Toplist Site
info @supertoplist.com