čtvrtek 3. dubna 2008

Opava

Ahoj, mrzi mě, že sem v posledních dnech píšu tak sporadicky, ale když příjdu domů tak už jsem maximálně vyštavený. Dneska se s vámi jen chci podělit o náladu, kterou mám. Dnešek byl zajímavý den, Po dlouhe době sme si trochu pokecali s Magdou, pokecal
jsem i s Lenkou, což se stalo asi poprvé a zjistil jsem, že je to pohodová holka (nejen hezká). Připravuju se na odjezd do Opavy, kam se taky moc těším (i když ještě nevím do čeho se sbalím). Sem moc rád, potkám nové lidi, trochu si odpocinu od těch stávajících. Pokecám s lidickama na se kterýma sme ted neměli moc času. No prostě to bude paráda (teda doufám).  Dostal jsem čokoládu od Lucky, kterou jsem si tam zapomenul kdysi davno ale to nevadí. Nic to nemění. Do odjezdu se sem asi nedostanu, ale až přijedu tak se těšte na záplavu nových zážitků.

Žádné komentáře: