neděle 13. dubna 2008

Nezprznil jsem to ale užil si to

Panečku to byla jízda. Už jsem se pořádně vyspal a odpočal a tak jsem schopen vam trochu poreferovat, včera to bylo hooodně duchovní ale taky tam bylo parádní věci které nebyly až tak spiritualní. Tak třeba peanat butter je naprosto famozní s jamem, úžasné cheetos chips (vykašlete se na anglický pojem crisps, jsou to proste chips). Holky pořád chodí v pyžamových kalhotech, prý i do školy, naučil jsem je pár sprostých slov, přetáhli jsme jedno auto doprostřed pole, sežrali hromadu 
cookies a parádně si to užili. Poznal jsem mnoho parádních lidí, kteří mě toho dost naučili, okusil jsem si jaké to je být překladatelem a moc sem to neprznil (což beru za obrovské vítězství). Jakžtakž sem se naučil házet s míčem na football (neni to tak lehke jak to vypada), zahrál si úžasný
soccer, slušný basket, plno karetních her a pamparádní kulečník. Myslím že jako příprava do ameriky je to parádní ne :D

Žádné komentáře: