čtvrtek 18. prosince 2008

Neco malo novinek dil 1.

Ahoj, asi je treba rici co vsechno se deje, v mem zivote, ve svete. 
Takze od srpna jsem ve "velkem" svete, cimz mam na mysli, ze jsem v USA. Je to docela zajimava zeme, neni tak spatna jak jeji odpurci hlasaji, a ani tak skvela jak jeji priznivni peji. Je to tu suma sumarum stejne, jako vsude kolem. Neco maji paradni, neco je strasne az nemyslitelne, to same jako v Evrope a u Nas.
Tim, ze jsem si to uvedomil, jsem zacal byt mnohem vice hrdy na to ze jsem Cech, uvedomil jsem si co to znamena. Neni to o tom ziv v Cesku, je to o tom vazit si svych predku a sveho naroda. I kdyz je to tu moc pekne, tak rodna kotlina je hezci. Je to proste doma.
Vsechno je tu vetsi, auta, mesta( mozna ne vetsi, ale roztahanejsi), nakupni centra, kostely, solidarita ( aspon u lidi s kterymi sem se setkal). Nadruhou stranu jsou tu nevyhody, vsechno je tu roztahane ( neda se tu chodit, chodniky nejsou) coz znamena, ze bez auta je to tu skoro neobyvatelne. Velke metropole jako treba Minneapolis je neco jineho, ale zase tolik jich tu neni. 
Uplne uzasne jsou tu skoly ale o tech zase az zitra.

Žádné komentáře: